081006

Hejsan!, Idag hade jag musikprov som gick toppen, sen matte där vi håller på med Volym, 3D, fyfaan fattar noll :P haha sen skulle jag till tandläkarn och sen gick jag och köpte ett efterlängtat linne/klänning jag gått och suktat efter riktigt länge nu. Lägger in bild på den och även bilderna på outfitsen från förra veckan :D Yey! ;) hahaha. Tror det var alltför dagen. Spanska läxa tills imorrn, Gerundium(?) sen så är det ju Nutidsorienterings kryss imorrn. Är grymt ouppdaterad så ska in på DN nu och läsa ikapp ca. 1 år ? haha, man vill ju inte svika klassen ;) Kramen folk!, G
1. 2. 3. 4.

1. Outfit från förra veckan.
2. Linnet i förstoring, från Oysho i Barcelona.
3. Outfit från fredags, förra veckan.
4. Klänningen/linnet, som jag köpte idag!

/ Gabriella

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback