Love you i do

Tjah ganngsthaa's!

Idag har varit en väldigt skum dag. Sista lektionen dansade vi salsa och fan vad jag hade ont i höften. Tror jag hade sträckt mej... Jag har dansat i 10 (?!) år. Jag kom tvåa i salsatävlingen. Nicolina om du ser det här : NI SÖÖÖG: Haha nej jag skojjar bara. dom var värda det :) ...Sen så sitter jag nu här och dreglar över underbart coola kläder från: 4everyoung Som skulle passa som handen i handsken till min street dans :(... Nåväl får väll fråga pappa (a) :)... Snart kommer papi hem med grekiskt som ska bli mumma!, lägger in bilder på några want's! Ikväll blir det street för min del. Vad ska ni göra mina små hjärtan♥?
259 kr.
299 kr.
39 kr.
349 kr.
Man ser att det helt klart är rosa som dominerar färgskalan!:P
/ Gabriella

Kommentarer
Postat av: carro

Tack :)

Coola skor :)

2008-10-14 @ 16:23:48
URL: http://carrolovesbill.blogg.se/
Postat av: carro

Det var ett bra pris det! :)

2008-10-14 @ 16:30:30
URL: http://carrolovesbill.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback