Fräschaste!

Shit,shit,shit är ap trött men innan jag går och slaggar måste jag lägga in Christina Aguilera's (a.k.a X-tina) senaste låt. Hon har legat lite under isen ett bra tag nu men nu kommer hon äntligen igen!, En grej jag undrat över är, vart fan har Darin tagit vägen :O ?
Aja här är nu hennes nya låt ; Keeps getting  better. 
Lägger in den i original size, inte förminskade som jag brukar göra alltså :). 
Den är vääldigt bra (;! aja Goodnight, sleep tight fokes och njuut av bra musik, G

p.s Ett annat hett låttips är Love lockdown med Kanye West som kommer komma på Kanye's kommande skiva: 80's and heartbreak!, kanske lägger in den imorrn om ni har tur och jag har tid ;) 

/ Gabriella

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback