Happy me

Hejsan! 

Skulle ju köpa en dator men det blev massa strul igår , inget fanns i rätt färg och det va fel system och ja veettetusan. men idag skulle jag alltså gå och köpa den men jag har alltid varit mer av en mobil människa och när datorn inte fanns på Telia Fältan och vi laggt undan den på en annan hade jag börjat kika på en samsung touch mobil och jag började tveka på om jag ville ha datan och pappa känne mej så väl så när vi va påväg mot den andra så började jag lite trevandes med att jag kanske inte ville ha datan om det va en lite del av min julklapp och det kanske va annat ja ville ha istället och pappa känner mej såväl och kan tyda mej och hade fattat att jag ville ha den där mobilen så han sa " Skulle du vilja ha den där mobilen istället?" och jag sa jaa, då sa han men då går vi och köper den istället och nu så har jag fått den :D! och när vi va i butiken fick vi jättebra hjälp och mobilen visade sig vara mycket bättre ön jag trodde =)! + att det inte ens blir en del av min julklapp! jag är så lycklig just nu!!! förlåt att det blev så rörigt inlägg men vill gärna gå tillbaks och börja hålla på med den. Har inte ens startat den ;)! Är så himla uppspelt just nu !!! pusspusskramkram!


/ Gabriella

Kommentarer
Postat av: mimmi

jag vill ha en ny mobil:) hihi

2008-10-27 @ 19:04:06
URL: http://mimmigranberg.blogg.se/
Postat av: lisen

åh den mobilen är så fin :)

2008-10-28 @ 13:28:12
URL: http://liisenlundgren.blogg.se/
Postat av: lisen

jag är på jakt efter en ny mobil, min är lastgammal. men är touchmobiler bra, något att rekommendera ? :)

2008-10-28 @ 19:39:19
URL: http://liisenlundgren.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback