Helg


Yes. Äntligen helg!. Fick tillbaka NO-provet. Fick VG+ vilket jag är nöjd med eftersom ingen fick MVG :). På gympa provet gick det åt helvete. Va typ bara jag som fick fel på en fråga. Bara för att jag låter mig påverkas av vad andra svarade. Aja nu har jag iallafall lärt mej en viktigt läxa! Sen drog gänget till Åhlens och vi testade lite Lip plumping läppglans ;). Sen var det dags för Burgerking och sen gick vi till Affären Millers där jag såg denna vackra skapelse (se högst upp) som jag ska tillbaka och köpa när jag har cash :).Skitful bild dock... 
Eeh efter det drog jag hem för vi får Familjen Nyström som gäster ikväll och jag skulle baka mina underbart goda Choklad biskvier som vi ska ha till "fikat" ikväll :). Imorrn är det "skapelse-dag" med konfan och sen ska jag på bio med Isabelle :) skojjskojj. Nu kommer dom om ca. 10 minuter och jag måste byta om, ciao,ciao ha en riktigt naajs fredag och GLÖM för guds skull inte att kolla på idol! (RÖSTA PÅ ALICE OCH LARS!), PUSS, G
/ Gabriella

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback