life is a rush

Abo. har sjukt brottom. Jag har Biologi prov på torsdag och jag är inte ens klar med att sammanfatta allt jag ska plugga. Plus att jag ska plugga samt dans ca 3 timmar imorrn.Min pappa är så snäll. Idag har jag spenderat hela eftermiddagen på hans jobb eftersom jag behövde plugga och inte hann hem efter skolan för att jag hade utvecklingssamtal och sedan dans med korta mellanrum. Utvecklingssamtalet idag gick jättebra trorja (a) :)! fick ändå helt okej... Sedan vare ju somsagt dans vilken jag tillochmed skippade eftersom jag behövdefå något gjort!. Iallafall först åt vi en supergod middag på Burger king och eftersom jag bestämde mej för att skippa dansen återvände vi sent till odenplan efterskom jag skulle till mamma.  Väl där går vi in ipressbyrån och pappa köper två tidningar till mej. Jag har varit så upptagen och typ inte läst en tidning på kanske ett halvår? haha det var iaf en gullig gest :)Och en annan grej hände också. Är väldigt chockad... 
I helgen kommer jag ladda upp massvis med bilder för då är det ju lov och alltså inget jobbigt pluggande =)! YEY! hihi.
Tyvärr så tar skolan otroligt mycket tid och jag märker att bloggen kommer lite i kläm... Men skolan är ju prioritering nummer 1 just nu... Ciao!♥
/ Gabriella

Kommentarer
Postat av: Liene

Lycka till på provet idag!:)

2008-10-23 @ 06:20:10
URL: http://lienes.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback