Lita aldrig på Thandys magkänsla!

Hellu peoples, idag var det orientering :) Från första start går vi rätt men Thandy ba "Nej det  e fel håll!" så vi vänder. Sen visar det sig att det ÄR rätt håll, såsom Alicia och Jag sa så då får vi vända om igen haha... men sen,  asså jag var förberedd och grejer, hade fän KOMPASS!! värsta GPSen men vi kunde inte hantera den korrekt typ :P ibörjan gick det skitnajs men sen balla det ur :P alla gav oss fel information!!!

 Skulle inte banga på att fuska , hade tillochmed örhänge  till det, men Thandy var hedlig och ville inte fuska :P hahaha Sen ringde vi Lukas men han kunde fan inte hjälpa oss hahaha. Man fick max köra i 3  timmat, MVG va typ 1 h 19 min. VG 1 h 45 min men vi fick fän mer än 3 timmar + att vi tappa bort oss :P och sen fick vi inte ens alla kontroller!, sakna typ 4 st.... Aja halvvägs så träffade vi Sebastian och jag trodde det va korean Sebbe, men det va "nya" sebbe. Sen fick jag låna hans tröja :) Tack sebbe! ♥ den va så jääävla mjuk,skön  och varm, i love it!

Sen efter orienteringen stannar vi och äter lite och snackar med en tjej som kan låta som en hund. FREAKY (; hahaha. Sen drar jag,Alicia,Thandy,Adrian & Markus till sleven och sen drar Jag, Alicia och thandy hem till moi på Östermalm :) myys. Nej,,,, vi ska plugga, har matteprov imorrn :P

hihi nu äre myys, ciao :)!
/ Gabriella

Kommentarer
Postat av: TT

jag va fan bäst där ute

2008-10-02 @ 22:11:52
Postat av: Gabbi,

vi säger så gullet ;) haha i din fantasi, fantasiiii ;D remember? ahhaha

2008-10-02 @ 22:28:08
URL: http://staybronze.blogg.se/
Postat av: aa l i c i aa (;

haha nej personligen tycker jag att jag va bäst :) naaaaaaat

2008-10-04 @ 15:02:29
URL: http://sugarhoneyicetea.devote.se
Postat av: Gabbi,

haha ja, men egentligen så vet vi ju alla innerst inne vem som va bäst. Det vill säga Moí... ;)

2008-10-04 @ 17:02:42
URL: http://staybronze.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback