peace

Hejsan!

Blev tyvärr inget blogginlägg igår...  Idag hade jag No-provet och shiit. Tio minuter kvar och jag hade asmkt kvar att skriva! Pia var överfäräntan snäll oh lät mej sitta nästa lektion :O! haha det slutade med att jag skrev et prov på 11 sidor. Rekord för mej i provskrivning säger jag bara! och imorrn får vi tillbaks spanska proven. SPÄNNANDE! 

Ska försöka lägga ut lite bilder nu när det bara är EN dag kvar och sen LOV!!! :D!! Imorrn är det FN-dagen så på förmiddagen kommer det inte vara några lektioner ! 
 Btw,  är det ngn som vet vart man kan åka på klassresa =) ? nog pratat om skolan. Fick höra ett tips om någon skitcool butik på söder med ashäftig inredning/kläder mm. så det blir å kolla in det i helgen ;)! sen ska jag ta det lugnt efter all stress, SOVA, umgås med vänner,läsa, plugga lite  titta på massamassafilmer och NJUTA av mitt hääärliga lov!

Vad ska ni göra på lovet gullungar :O ?!




/ Gabriella

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: Varåsgod:)



Jag ska med njuta av min helg, har inga planer än, förutom att träfaf syrran på fredag.

Hoppas att det gick bra på provet för dig:) 11 sidor var inet dåligt det!

2008-10-24 @ 19:31:01
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hejsan jag hette tidigare , www.skellefteblogg.blogg.se men nu har jag bytt till www.emeliekarlssson.blogg.se kram Emelie

2008-11-10 @ 22:09:35
URL: http://emeliekarlssson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback