Sjunde oktober

Salut!
Idag var det ju somsagt nutidsorientering och det gick klart bättre än förväntat! Utslagningsfrågorna var ju iförsig bara att glömma, men annars klara jag nog dom flesta. Har inte läst en tidning (förutom nöjessidorna ;P ) på typ hundra år så jag är grymt förvånad att allt inte sket sig totalt. Förutom det var det väll inget speciellt som hände. Spanska läxförhör är ju skit intressant att skriva om haha.  Har spanska prov nästa vecka och tänkte börja lite idag men det gick inget vidare... På fredag kommer familjen Nyström på middag och det ska väll bli... trevligt (?) hahaha papi sa att jag skulle baka min goda kladdkaka tills då (a) :). Snart äre street med Benstem the man men innan det så kommer papi som köpt mat från donken :), ska testa den nya "Arizona blablalba." som såg så god ut som jag såg på reklamen hemma hos A. Mums! hihi, that's all for now gangsthaas, peace, G <3
/ Gabriella

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback