Skräck

Åååh.
Jag som trodde jag var coolast i vääärlden. Jag hade sett silent hill, omen och exorcisten och inte blivit ett dugg rädd. Jag var så jävla nöjd att jag klarade det och tänkte att jag var oövervinnlig. Anledningen var väll att jag hade föreställt mej något riktigt hemskt och sen så var det hemskt men inte så hemskt som jag föreställt mej och därför antagligen inte blev läskigt. Men igår fyfan vad jag va rädd. Ifs kan det ju varit för att detta var den första Thrillern jag sett på bio. Förhoppningsvis är det därför, jag menar med extra stor skärm och skitstora högtalare vore det ju inte så märkligt? Haha men asså ska lägga in en bild här nu, som jag inte ens vågar se på. jag lägger in en liiten bild annars kommer jag seriöst dö sv skräck. Dom där ögonen asså... Kommer inte ens våga gå in på min egen blogg förns jag skrivit några inlägg till så att den här bilden inte är det första jag ser :P 
Filmen har förstört allt. Jag kan inte ens beundra mej i spegeln som jag gör 24/7, för att jag är rädd att min figur ska dra käften av mig.(måste ses för att förstå). Asså minutrarna innan filmen  började fick jag världens ångest. Jag har ju fr fan betalat för att se skiten!

Jag har kommit på att det som gör en film så läskig och obehaglig, oftast har möjligheten att dom skulle kunna vara sanna. Eller att det liksom har någon anknytning med verkligheten att göra...

En positiv sak är iaf att jag på bion tyckte mej se Kissies (bloggerskan ni vet?) först trodde jag inte att det va hon men gick in på hennes blogg idag och mycket riktigt, stod det att hon varit och sett den filmen. Jag ville nästan säga hej, men visste inte om det skulle vara opassande :P, nu har jag iaf kommenterat ett av hennes inlägg och som bevis på att jag inte hittar på allt kunde jag iaf säga vad hon satt. Nämligen brevid Moí :). Det va stoort, hahaha.


/ Gabriella

Kommentarer
Postat av: juulan

svar: eftersom det är spotlife som har gjort både min och kissies design så finns det stora likheter, viket är synd.



det kostar 30 kronor, men vill du fortfarande ha hjälp?

2008-10-13 @ 15:20:39
URL: http://juulan.se
Postat av: JANFJANFA

En annan grej som gör en film läskig är först och främst musiken och ljudeffekterna. Jag menar... Hur läskig är en film utan ljud egentligen?

2008-10-13 @ 18:27:13
Postat av: Gabbi,

haha joo ja försökte säga det med "dom stora högtalarna" ;)

2008-10-13 @ 19:04:23
URL: http://staybronze.blogg.se/
Postat av: Magda

den filmen e grym (Y)

2008-10-14 @ 12:24:24
URL: http://bokstavenm.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback