Such a rainy day

Hej sötnosar! 
Idag skulle jag äta lunch och shoppa lite med pappa innan Felicia kom  upp från K-holm men pga stopp i T-banan och långsamhet (a) hann jag inte det och fick gå till h&m själv innan jag mötte upp felicia. Sedan fikade vi på vårt mysiga café Tully´s där jag åt en mozarella&parma panini och en karamell milkshake :) tänkte ta bild men det såg inte så gott ut då :P och gick runt lite på häärliga söder. Idag shoppade jag rätt mkt. Typ 10 par stringtrosor, en tröja, ett halsband,läppstift&sminksväska på FACE och en mysig knallrosa velour tröja =)! pallar inte lägga upp bilder men fint vare! och sen när jag kom hem med Felicia (som ska sova här) hade pappa köpt massvis med godis och läsk åt oss! se här nedan :). Nu ska vi titta på film, måla naglarna och äta farligt mycket godis här i höstrusket, myys! Ha en fortsatt trevlig kväll och glöm inte bort HALLOWEEN imorrn =), Kram!















mumma!
/ Gabriella

Kommentarer
Postat av: mimmi

såg gott ut:)

2008-11-01 @ 16:43:09
URL: http://mimmigranberg.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback