080818

Idag hade vi spex :) överklass vs. Blatte. Omg höll nästan på att krossa Davids champagne flaska..(a) fyfan vad hemskt det va. Aja snart kommr Tove på middag och jag har nu bakat kladdkaka och lagt i potatisen för att koka :) fyyy vad jag verkligen INTE är gjord för att laga mat... heh, Idag var Pia ( No-lärare) sjuk. Typiskt med sista No-lektionen innan prov och så är hon inte där...  Satsar förhoppningsvis på ett VG och att jag och Callle inte skriver samma på provet since vi har lite samma anteckningar (som han tog från mej :P! ), men what goes around comes around så det var värt det :)..oj, har fortf. liiite kvar att plugga tills mitt NO-prov imorrn så det är nog bäst jag gör det. 

Adíos!, G
/ Gabriella

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback