080916

Heej, kom just hem från dansen puuh, men nu sitter jag här nyduschad och fräsch :). Jag har rååpluggat idag och kan nu det mesta (?) (a) Imorrn är det skolfoto och jag funderar på att ta en relativt kort vit klänning(a) läggings och stövlar ... inte säker än, hm... Hihi idag fick jag min efterlängtade pressy av Thandy & Alicia :) fick vänta ett tag för dom skulle göra klart den men det va naajs för då hade jag inget annat val än att plugga. Annars skulle jag ju ändå bara satt mig vid datorn(som FÖRSTÖR mitt liv. Har ett enormt databeroende...). Aja presenten var typ sex,sex,sex från topp till tå! jag fick: hand cuffs (handbojor) Röda spets trosor och en skiva med sexlåtar. haha, efter det och den rosa dildon så är jag nog värsta sexgurun nu (aaa), Ali G bör se upp fan ! ;)

OLDSTYLE: OLDSTYLE:

NEWSTYLE:NEWSTYLE:NEWSTYLE:

Lägger också in bilder på mina presenter och min kläädsel :),

 









/ Gabriella

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback