20 de septiembre

Sitter nu här med Familjen Andersson och snart är det dags för att titta på Rhodos bilder. Har ätit mucho bien comida , och är nu fullproppad :) (a). Idag har jag först varit på återbesök med piercingen och allt såg bra ut :), sen köpte jag ny mascara och två filmer. Efter det  träffade jag Thandy och vi satt och snackade och spanade också på lite kläder med som jag senare ska köpa :)
Alicia och lite annat kul folk. Satt också en stund med TT, Alicia, Lucky (A´s syrra) & A´s mamma. Åt en sjuukt god chokladig sak baked (... in Alaska ;D höhö... alla som gillar B&J´s vet vad jag menar (; )  av Claudia herself! Köpte sedan en stor mango frapino från Espresso House och stötte sedan på timpatimpa ääht, erik & axel.

Aja nu blire mer mys och snart ska jag klå  dom i TP! mohahaha *ond*
:), Kramen G
/ Gabriella

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback