Aloha

Hej!
Visste ni att aloha både betyder hej och hejdå? Det lärde jag mig i Miss secret agent (a) Igår va jag hos Nico en låång stund och vi... gjorde mkt speciella saker :P sen träffade vi Valle, Adam, Gustav och en annan kille och vi var där medans dom spelade basket. Lite måtråkigt men wtf. Sen sov Lina över hos mig och vi åt lite och kollade på Hellboy. Idag har jag duschat vilket gick relativt bra med piercingen eftersom jag tagit bort kompressen, jag firade också med släkten, fick Hudlotion från bodyshop som luktar vanilj,Presentkort på Hm och 800 spänn! har nu två firanden kvar. Dels min tjejmiddag, dels släkten på papis sida skojj :)!

Kärlek, G
/ Gabriella

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback