Fucking Friday

F-f-f-fuuck. Pia (No-lärare var sjuk) så här har man pluggat i onödan. Inte nog med det i veckan har vi ja, förutom No-provet, även "oral presentation" (extra + för namnet (;) alltså muntlig presentation, Hemkunskapsläxa och inte nog med det, matteprov på fredag. Det blir plugga,plugga,plugga för hela slanten! Guuud va kul... not.. Idag hann jag ändå med mkt :), Jag vet, fredagkväll och här sitter jag och pluggar, men det känns rätt skönt att bara få ta det lugnt ngngång ibland. Har pluggat klart röd kurs i matte, till min egen förvåning lärt mej min oral presentation utantill (?!) och lite annat smått och gått.  No tänker jag inte plugga förns när jag vet när provet blir av. Annars kan det bli risk för att jag "överpluggar" och att jag kommer blanda ihop allt jag lärt mej. Nej, jag gör nog rätt i att vänta lite :). Middagen igår gick toppen :) guuud va ja va orolig att det skulle bli floppp. Men icke sa nicke. Menyn bestod av: potatis och majssallad i laxbaguette och till efterrätt; Kladdkaka med marshmallows. Mumma! Lax receptet gjorde jag om efter eget behag eftersom jag ansåg att små justeringar krävdes.

Imorrn ska jag tillbaka till piercingstudion, inget har hänt (ta i trä) men det är en koll man gör eftr två veckor. Förhoppningsvis tar inte det så lång tid eftersm jag knaske ska träffa Alicia m.fl.

OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!
Imorrn vid odenplan kl. 10-17.00 äre loppis :) KOMKOMKOMKOM, det låter säkert aptråkigt men det går till en bra sak(a)

Imorgon kväll kommer Familjen Andersson på middag. Trevligt, trevligt.

Aja nu ärre dags att försöka komma över mitt databehov så jag ska se om det är något mysigt på tv :),
Ciao!, G
/ Gabriella

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback