Glader

Har just duschat efter dansen som var så fruktansvärt kul. Baletten sög men det skiter jag i, jag har verkligen fått tillbaka dansglädjen som jag känt att jag tappat nu på sista tiden  pga. pressen mm. FYFAN vad jag är lycklig :D! Nu vet jag att det verkligen är renodlad Jazz, Jazz rakt igenom som jag ska satsa på, för det är det jag kan!, jag som känt att jag tappat dansförmågan (a) Världens bästa lärare Hannah Leffler ( Har bl.a varit med i singing bee ), tack så hemskt mycket för en så sjukt jobbig( har aldrig kämpat så här mkt i hela mitt liv!) men också väldigt härlig lektion!<3 

Puss och pill vart du vill,
/ Gabriella

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback