Min födelsedag :D !

Asså gud var ska jag börja.Vaknade idag som vanligt innan blivit sjungen för på morgonen men pappa kom aldrig så ja typ somna om :P Sen när han kom hade han en bricka med paket o lite annat smått&gott. Till frukost hade papi köpt bröd och bakelse från NK, San pellegrino juice/läsk(?) som smaka gottt av apelsin och mandarin. Första grattis smset kom från Phelix (förutom Nicolinas sms lite tidigare(; ). Sen sjöng Thandy vackert för mig :D. I skolan hade jag matte sen NO, förstår bara mindre och mindre varje gång :P... Spanska muntliga gick väll rätt okej :), dom sjöng gratulationssånger för mej på spanska,engelska och två olika svenska... Sen kom Sötnosen Claudia med blommor, urgullig som hon är ! Sen el ultimo cosa, på lunchen e Thandy o Alicia lite småskumma och kilar iväg, sen kommer Thandyy tillbax och snackar me nicolina och det var lite skumt... sen gick jag och lina in och åt lite godis. Sen efter en stund så ropar dom på mig och då ser jag. Där står väärldens gulligaste Thandy & Alicia (...&lite Luna:) )Med en helt underbar tårta med ljus i SÅ JÄVLA GULLIGT sen skriker dom över hela skolan GRATTIS GABBIIII och alla kollar :) Jag fick blåsa ut ljusen (vilket jag faktiskt lyckades att blåsa ut alla) Och sen smaskar vi för fullt. Den försvann på 5 minuter. jag driver inte. VIking ( väldigt speciell kille) frågar får jag smaka? Självklart svarar jag ja! Sen glufsar han i sig typ halva tårtan man ba wtf? ja sa SMAKA :P! Sen efter han (a) har ätit så vill man ju inte ha :P!? Sen fick jag en PARTYTUTAA!! :D:D. Jag sväär roligaste lektionen. Vi hade vikarie som inte ens var där och (nästan)hela klassen tog en massa gruppbilder, posade för fullt och spelade bra musik och det kändes sorgligt att vi inte kommer va en klass nästa år. Sen slutade vi en timma tidigare eftersom vi inte hade gympa men Jag,Thandy, Nicolina, (Erik, Valle, Måns & Adam ett tag), Calle, Luna och Markus & sen alicia och adrian stannade och spelade lite basket samt lattjade runt :). Sen gick vi till odenplan och snälla som dom var väntade dom på bussen med mej. Vi såg också "T.I" (; haha fyfan vad ja e glad.Det här har seriöst varit den bästa födelsedgen någonsin. Är så tacksam för att jag har så otroligt fina vänner. Tack så mycket, glömmer aldrig det här. Jag älskar er.

Idag har jag fått; Ladyshave,Shan Atci's Dvd "blatte fierad, Definately maybe (Dvd), 2 böcker, Veronica Maggio's skiva ( pappa tycker att det är annorlunda att ha en skiva än att bara ladda ner den :P), Isadora mineral make up, Söta kort + tårta(alicia å Thandy(; ), 1500 kr, Chinos, Odd molly tunika, och navelpiercing!( Den ska jag ta imorrn 'lördag' och varje gång ja berättat för folk så säger dom hur ont det gör och Thandy ba; Andas hela tiden annars svimmar du :P YEY! nu känns det genast bättre (;) Mer presenter kommer på söndag och lite andra dar (a)

Tack alla ni som har förgyllt min dag (låter som en typ 40-åring men det schiiiter jag (; !)

P.s Fler bilder kommer Thandy måste bara lägga in dom på Facebook först (;!
D.s Det här är iaf bilden på dom fina blommor ja fick av Claudia :)!
Puss & Kram, G 15 år !
/ Gabriella

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback