Mondag

Till att börja med NEJ, jag är inte analfabet jag kan stava till måndag men jag tyckte mondag va sött :) . En bra sak idag: Fick Mvg på mitt SO-prov :) yey! På onsdag är det skolfoto, ser verkligen fram emot det, med förutsättningarna att jag iallafall kommer se respektabel ut! Spanska läxa tills imorrn som jag har pluggat fel grej till... Great!.. Missar tyvärr bön&lovsång idag i Farstakyrkan(...& nej jag är inte besatt av gud eller ngt hare krishna liknande men det har med konfa och göra) 

 haha men nu känner jag pressen, jag MÅSTE verkligen plugga No. fyfitta...ursäkta språket.  aja nu måste jag verkligen plugga, somsagt überstort prov på fredag! adjöss, G
/ Gabriella

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback