Onsdag

Ojoj nu äre sent måste snart gå å sovaa men imorrn lyckades vi fixa så att vi fick göra spexfoto :D! Temat äär: *spänning* 
Överklass vs. Blatte :D, jag ska vara överklass och vet inte riktigt hur jag ska se ut... hm... :), aja idag vare klassfoto. Fotografen var typ pedofil för när man tog individuellt foto så ba: "kom igen baby","skitbra, du är skitsnygg", "ojojoj modell, skit snyggt" osv. okeeej , heh. :) 

Fick Vg & Vg+ på mina labbrapporter och är relativt nöjd eftersom kemi verkligen inte är mitt starkaste ämne (a) :) , Skitkul No-lektion eftersom vi gjorde två sorters hudkrämer, en av Sheasmör och en av linolin(:S) den sistnämnda var gjord av fett som utvunnits av lammull:P, lite creepy...

aja imorrn på bilden ska vi göra nått personligt foto och jag satsar på JORDNÄRA. har redan planerat lite :). Idag hade jag också dans. Först fittbalett(ursäkta språket), men sedan också jazz som var kuuul! aja måste keep packing  my Louis Vuitton(går redan in stenhårt för rollen) :), Nu har jag ändå hunit åstadkomma mycket sedan jag kom hem halv 11. Har packat upp, packat,duscjat, målat naglarna, PLUGGAT(till mitt superstora test på fredag), städat lite och stressat som fan. 

Juste, imorrn kommer min vuxna kusin Tove och hälsar på :) Kul! sen jag inte har sett henne på evigheter! Vi har ju i hemkunskaps läxa att planera en middag inkl. desert och det tänkte jag göra imorrn :), hoppas bara att det blir bra nu när hon kommer och allt, för jag är ju inte den bästa på att laga mat :| (a)...

Tror inte jag har glömt att säga något nu :), aja nu måste jag veeerkligen få min godnattsöm, godnatti, ♥!
/ Gabriella

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback