Onsdag,

Idag har varit den tråkigaste dagen ngnsin, svenska,matte, 2 timmar NO (?) TT tjatar om att ha en middag med "min kille" på fredag( min födelsedag) men det vill jag inte, jag menar hur kul är det på en skala om det går snett? då kommer ja ju minnas det som min värsta B-day nånsin liksom :P ? ska snart kila iväg, dans igen. Fast idag är det balett och jazz är såååå taggad (not) men jag får iaf dansa med den här underbaringen (om det går rätt till) se bild till höger... 
Btw en kompis para mí hade en fyndig grej på msn, here it goes;

Doktorn säger: alkoholen är din fiende. Jesus säger: älska din fiende. Prästen säger: Tro på Jesus. :) ! tihi.

Idag hade jag på mig jeans från Wrangler,
Siden linne från Barcelona,
Vita Keds,
Sidenjacka från Vila,
Kofta från Nicole (?),

Sätt ihop och använd fantasin för hur de kan ha sett ut :D! 

Pussen, G

/ Gabriella

Kommentarer
Postat av: Fanny

Oh gabbi, skaffa kille? ;)

2008-09-04 @ 19:51:20
URL: http://tejpfanny.blogg.se/
Postat av: Gabbi,

haha nej det är en kille som smsar mej, och min kompis tycker att han e söt och vill att alla ska äta middag tsm med honom :P

2008-09-04 @ 20:00:39
URL: http://staybronze.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback