puuh

Oh what a night. Jag har haft det så underbart :)  Igår va  Shan "the man" Atci KUNG, Oslagbar asså aboo haha. nej men hans turk/iranie/kurd dans, kebabskämtet och blondinskämtet var bäst. Nej skit i det jag nyss skrev allt var bra. Jag fick massor: två nya piercings,läppbalsam, kuvertväska,nagellack,armband från pilgrim, sjal, halsband, rosa bh och en rosa dildo! (a) Det sistnämnda har jag att tacka Luna & Nicolina för haha. Thandy & Alicias present är still yet to come. Och guud va det verkar mystiskt ! :o Först på min födelsedag så ba : Du får din grej på din "thing" och nu när jag hade min  "thing" så säger dom ; du får den på måndag eller tisdag. wtf , vad kan det betyda ? :O Idag såg vi filmen; Definitely Maybe. Urmysig film.

Pussen, G 

+ Nicolina,Thandy&Alicia ♥
/ Gabriella

Kommentarer
Postat av: amncf

hahahhaa, vart va lina (jag vet att thandy å jag va sena men vart va hon x)

2008-09-15 @ 22:27:14
URL: http://sugarhoneyicetea.devote.se
Postat av: Gabbi,

she took the god damn photo ;)

2008-09-16 @ 18:27:30
URL: http://staybronze.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback