Rocking with the best

Hejsan sötingar ! :)

Idag så fullkomligt älskade  aaalla om min låt (a).. *host* haha okej kanske inte älskade men rätt okej var den nog :)
Nästa vecka ska hela klassen till ungdomsmottagningen, uppdelat killar och tjejer :S kul, antar jag...?
På torsdagen nästa vecka ska vi  ha orienteringsdag, suck och stöön! 
Imorrn har vi No-prov och eftersom jag pluggat detta i 2 veckor har det blivit så jäävla tråkigt och förhoppningsvis sitter det som berg nu. Nästa lördag har David "The Big Party" Wanna come (; ? haha fyfäään vad kul det kommer bli.

På fredag ska jag och papi gå på bio och se Batman The Dark Knight(lite efter, i knooow), på lördag ska jag kanske på bio med alicia och thändy och senare på kvällen ev. till Tonie & Elsa's tjejmiddag. På söndag äre föörst konfa grej och sen två matcher i gärdes hallen mellan Central och Sööder. Kom föfaaaen!

Och det var min helg planering so far :), love you all, G


/ Gabriella

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback