Sunday bloody sunday

Hola babys!

Idag har jag förutom konfa träffa varit på stan hela dagen! Bara kikat runt i ett hopplöst försök att hitta saker jag ska köpa, det är så SVÅRT att hitta något jag verkligen vill ha. Ge mig tips någon vart snygga kläder finns? (a) Guud vilket i-landsproblem jag har. Fan har stort NO-prov på fredag så måste rå plugga nu. Kan verkligen inget , har inte pluggat ett skit. Fan,fan och mer fan. Aja idag fick jag en Shower Gel från Bodyshop som matchar min hudlotion :) yey!

Lägger in bild på dagens outfit, Shower gel´n, samt bilder på mina shoppade plagg från igår. 

Chaeerlek, G

 

 

 

 

 

/ Gabriella

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint i mängder

2008-09-17 @ 22:14:48
URL: http://minigrisarna.blogg.se/
Postat av: Gabbi,

Vad är fint i mängder?

2008-09-17 @ 23:36:14
URL: http://staybronze.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback