THANK GOD IT'S FRIDAY

Hejsan sötnosingar!
Idag blev det inte riktigt som planerat.
Skulle somsagt gått på bio med papi, träffat Lina, men inget av det skedde faktiskt. Det blev bara en hel del shopping med pappa och sen åt vi middag på en grekisk restaurang. Myyysigt! :) 
Glömde säga att jag har absolut sämst kondition, ojj vilken nyhet i knoow :P. Kanske inte borde säga det men jag vill vara ärlig, jag fick fan 5 sekunder från IG på fucking 3000 m. det är därför jag HATAR när folk som springeer på 15 min. klagar över att dom har så otroooligt dålig kondition. Håll käften och titta på mig? hahaha.
En god nyhet är att jag kommer byta min;  Sony ericsson W660, mot pappas ;  Sony ericsson K810i :
old: new:

:), imorrn ska jag fortsätta min shoppingvandring och senare på kvällen blir det *hemligt mys* (; hihihi.
Lägger in muchos bilder imorrn, från förra veckan + dagens inköp, can't wait huh? :),

Kramen, G
/ Gabriella

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback