tisdag.

Idag när jag vaknade hade jag nästan 40 graders feber. Fan vad jag hatar att vara sjuk. Inte bara för att man är "sjuk", är mer rädd att sacka efter i skolan (a) pga det så pallrad jag mej till skolan för att göra ett spanska läxförhör och drog sedan. Nu mår jag dock bättre, min piercing läker bra, gör inte så ont längre så ska nog försöka dansa street ikväll (trots att det kanske inte är världens smartaste idé...) Henke sötnos var så snäll idag. Jag kom till skolan osminkad , vilket jag typ aldrig gör men när jag varnade honom sa han att det inte gjorde något utan att jag var söt endå :) hihi gulligt (a)

aja nu passar jag ändå på att plugga medans jag kan. So prov på torsdag... STÖÖN, pallar inte.

Kramen, G
/ Gabriella

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback