Tuesday

Hola! På Eriks begäran ska jag berätta lite om min dag. Idag var ja relativt pigg när jag klev upp. Yey! Vi hade rätt okej lektioner och på gympan var det fotboll, KUL fast jag suger :P Idag fick jag rätt många positiva kommentarer om min ballongkjol från TopShop, jag fullkomligt äälskar den!, Lägger in bild på outfiten :) Nu är det spännande! :)  För det första så fyller jag år om typ tre dagar (på fredag, den 5 september), för det andra så börjar dansen idag :D! För er som inte vet är jag inne på mitt nionde dansår och mitt tillvalsämne för i år(har tidigare haft modern, street) är : street! :D jag kommer ha självaste Thomas Benstem den superbegåvade Himself ! Han har bl.a koreograferat till So You Think You Can Dance Scandinavia och nu ska han alltså koreografera MOI :D! Vi får bara hoppas att det går bra och att jag inte tabbar mig allt för mycket... Slänger in en bild på han för er som inte riktigt vet vem han är, ni kanske känner igen han då?! :)

PANIK, hade glömt att jag för tillfället inte har några mjukisar att dansa i så efter att ha ringt diverse folk efter mjukisar vilket ingen verkar ha... så ska ja nu möta papi som får köpa ett par :D !

Pussen, G



Sjal, från Hm
Klocka, från Cheapo
Amband, från Ms. Bijoux
Ballong Kjol, från Topshop
Linne, från Monki
/ Gabriella

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback