Friday

Hej sötungar!
Idag har vi haft matteprov. Det kändes verkligen skitbra!, nästan för lätt så att man kanske gjorde fel :S haha kan man ens säga så? hihi...

Efter skolan åkte Thändy, Jag och alicia hem till mej och käka kladdkaka som mami bakat :) mums!, sen lekte vi lite med teddy och freddy ;) hahaha sen åkte vi back mot odenplan och påväg mot TT fast Jag och alicia hann inte riktigt för vi behövde återvända hem så halvvägs vände vi om mot odenplan.

Idag på gympan körde vi doppboll, kul, verkligen men i slutet var det Tjejerna + Markus vs. Killlarna och fyfan vad dom var aggressiva! shieet david hängde på ryggen och resten ska vi inte tala om! Det var typ som i mean girls i en kort scen när alla blir som vilda djur ;P? bara jag som vet vad jag menar? hahahah. Iallafall. Min mobil r lite skum så bilder på outfits kommer ev. nästa vecka :)

Nu är jag superexcited, imorrn äre ju Davids fiesta, ayayay! ;) hahaha mer info får ni por la mañanaa,  adiós ! ;), G


ja, jag vet att det är dodgeball, men det var iaf tillräckligt nära doppboll, och ungefär såhär såg vi ut ;)
/ Gabriella

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback