fyfaan

Hej sötnosar! 
Idag steg jag upp typ nio för att det var "skapelse dag" i kyrkan( obligatoriskt för konfan). Det lät så sjuuukt tråkigt men det visade sig faktiskt vara riktigt kul :) ! Jag gjorde Bl. a armband,örhängen och Origami :) ska lägga in lite bilder när jag orkar (a) 

Sen så mötte jag isabelle och vi begav oss till stan. Vi hade jättemysigt, gick runt i stan och fönstershoppade, vilket (tro mej) var roligare än det låter. Hon är perfekt att ha med sig när man shoppar. Min egen personal shopper :) När vi stod och skulle ta ut pengar så kom den där galna kärringen som snackar om jesus och gud och sa till några tjejer att dom inte skulle ha sex förns dom gifte sig :S ?ska försöka hitta bilder på allt fint jag hittade idag :). Sen mötte vi Lukas och gick till donken där jag åt. vi snackade,blåste ballonger och åt Werther's original mint ;) hhah sen begav vi oss till bion.

 Vi såg Mirrors, och fyfan vad jag inte kommer kunna sova inatt. Den var så jävla vidrig!. Dessutom hatar jag sånna där slut. Precis som Silent Hill.. Tröttsamt. Efter det, var allt vi såg speglar och det var väll inte så kul :P... Men asså vad är det emd mig och otur? Det är liksom perfect match. När jag är påväg till biosalongen ser jag en kille från min dans och inte nog med det, han satt precis bakom mej... kul haha. Jag hade en sjal på mej vilken jag höll för munnen för ville inte riskera några höga skrik, men några skrik förekom det trots allt :P

Mirrors får betyg: ♥♥/♥♥♥♥♥
Motivering: Klisché'ig från topp till tå. Ungefär samma som Silent Hill, eller det känns nästan som om helafilmen är lite tagen från Silent Hill. Extra minus för att man aldrig kan beundra sig själv i en spegel utan att behöva oroa sig att den kanske spricker.

1.2.3.4.

1. Vill ha.
2. Vill ha.
3. Amanda sötnos.
4. Mina egengjorda smycken :)
/ Gabriella

Kommentarer
Postat av: Stephanie Ampel

hehe me 2 =D

2008-10-12 @ 00:20:04
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: Alina

nice blogg du har! Godnatt:)

2008-10-12 @ 00:27:48
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Fanny

Shit vad konstigt, jag va på mirrors förra helgen, precis innan filmen kom den där tanten och följde efter min kompis XD hon skrek typ att han skulle brinna i helvetet :/ vad underligt :P

2008-10-12 @ 18:16:50
URL: http://tejpfanny.blogg.se/
Postat av: Gabbi,

haha fett skumt :S men man hör ju inte vad hon säger :P !, låter som hon pratar... finska ? (A)

2008-10-12 @ 18:25:44
URL: http://staybronze.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback