Sexy onsdag

Hahaha alicia inspirera mej till blogginlägggsnamnet ( hej, jag hatar särskrivning ;P) pga av olika orsaker. Idag på morgonen var vi hos ungdomsmottagningen och det var rätt okej (; sen fick vi information och kondomer. På dubbel NO:n som endast bestod av mej, Luna och Pia så gjorde vi bara värderings övningar och satt och snackade vilket va rätt chill. Senare i dag fick jag även en ny "kompis" ;) haha, en kompis till min bästis ;D hahaha. 

Vid odenplan såg jag en kille som jag BRUKADE ha en crush på men sen träffa jag nåra jag dansat med och samtidigt kom bussen så allt gick lite fort, hehe... Men han jag brukade gilla, förknippar jag med en annan kille som ser likadan ut fast brunett, och det är inget "positivt" minne så det är pga av det och andra grejer som har med Jonatan (vilket e hans namn) själv att göra, som gör att det inte e så kul att se honom...  
Har precis ätit en übergod sallad som papi gjorde imorse eftersom han inte slutar until late och nu sitter jag och tjockar mig på kladdkaka med marshmallows i... och grädde ;),, (a) 
Tycker synd om pappa nu när det e bank skandalen och han måste förklara för alla att inte oroa sej och inte ta ut sina pengar...
Aja, ska plugga lite matte bl.a sem äre dans.

..hihi Snart äre Davids fest, cant wait :)
Loye ya, G
/ Gabriella

Kommentarer
Postat av: aa l i c i aa (;

aa fett jobbigt, jag tänkte faktiskt på din pappii när jag hörde om hela bank-grejen (a) men yaaay- jag ska orientera med dig imorgon btw! älskar dig :)

2008-10-01 @ 22:27:35
URL: http://sugarhoneyicetea.devote.se
Postat av: Gabbi,

hahha ;) yaaman, det gick ju .. bra ;) hahaha love you <3

2008-10-02 @ 14:51:04
URL: http://staybronze.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback