Söndag

Haha fyfään vilken dag!, först konfa träff  sen basket match, Central vs Söder, i vilken Central loosar, hähää fett synd (; haha vill berätta så jävla mkt mer men kan inte för vet inte vilka som läser :P (a) Aja, sen gick alla till donken och sen splittrades dom flesta och Jag, Lina, Adam och Gustav och droppade av Gustav och gick sen hem till aAdam för att hämta pengar till en bio som vi inte ens gick till :P istället gick vi till donken för andra gången idag och jag åt en cheeese burger. Vi snackade fäätt mkt om allt möjligt mellan himmel och jord. Sen kom Axel och sen drooog jag och åt donken till middag :P fan, donken 3(?!) gånger det är inte lite tjockis, fast till mitt försvar, första gången drack jag bara läsk (a) aja nu kommer ju skolan i en vecka så jag måste ju få svulla lite  hihi ;)

Tjaooo, G
         1. Nicolina                  2. Matchen                 3. Lika som bär
/ Gabriella

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback