Tursday

Hellu!

Idag genomförde jag äntligen No-provet SKÖÖÖNT! Det kändes skitbra, vilket inte alls känns så bra för då har man oftast glömt ngt :S jag hann preciis klar med den sista uppgiften när tiden var slut. när jag skrev det sista, hela jag darra  jag var så nervös att jag inte skulle hinna men så hann jag precis ! puuh hahah eftre provet kändes det som om jag var påväg att svimma :P haha fy vilken äcklig känsla. Adrenalinet pumpade på högsta nivå!
Idag har jag också lärt mej lite Photoshop och jag suuuger fullständigt på det!

Efter skolan var det vattenkrig :D haha jag blev liiite blöt ;)

aja nu äre snart middag, ciao!, G

/ Gabriella

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Your name:
Vill du bli ihågkommen?

Din mejl: (kommer inte synas)

Din fina Blogg's adress:

Skriv din kommentar här sötnos:

Trackback